7.16.2011

Bır bır bır, Dır dır dır..

Selam, nasılsın? Seni harika gördüm. You look super! :D
Şimdi söyleyeceğime inanamayacaksın; çünkü söylediğim her 3 kişiden 2 si 'ciddi misin?' diye tepki verdi. Bu kadar şaşılacak ne olabilir ben de anlamadım. Abartılacak bir şey değil aslında.
Şimdi ben bir serisi okumaya başladım. Çok değil, dört kitaplık bir seri. Daha yeni başladığımı duyanlar bana tek kaşlarını kaldırıp alaycı bir ifadeyi yüzlerine yapıştırıp 'daha yeni mi başladın?" diye akılları sıra dalga geçtiler. Tamam büyük bir etki uyandırmış dünyada kabul; fakat bende ilgi uyandırmamış ne yapabilirim yani? Okuyorum okuyorum, yok! Hala ilgi uyandırmıyor. Bir tane kız var da, vampire tutuluyor da, olan oluyor. Evet. Tam da tahmin ettiğin gibi... 'Alacakaranlık' serisi. Yaşlıların ağızlarından düşmeyen bir lafı tuhafsayarak kullanmak istiyorum burada. Tamam ben de öğrenciyim - acı gerçek - buna rağmen beğenmiyorum bu kitabı, vampirleri. O zaman 'yaşım geçti artık' deyip kestirip atıyorum. Bu kadar. Uzatan 'yaşı geçmemiş' arkadaşlarıma da "Goethe'nin Faust'unu okudun mu?" deyip susturuyorum. Ya, işte asıl bu kitabı okuda övün marifetmiş gibi de göreyim-anlarsan.
Vay canına, ne saçma bir tartışmaymış. Aklından geçirdiğini biliyorum: okuduğun kitaptan bana ne? Gevezeliğimden işte.
Diyorum. Eğlence anlayışım bir tuhaf, kitap tarzım da müzik tarzım da farklıdır çevremdekilerden. Sen nelerden hoşlanırsın mesela, arkadaşım? Bilim kurgu ya da romantik romanlardan mı, rock ya da cazdan mı zevk alırsın? Biraz da sen anlat kendini. Dinlemek istiyorum. Konuşmak benim olmazsa olmazımdır. Aksi gibi dinlemeye de bayılırım. Evet anlat hadi!.. Öyle mi? Aslında ben o şarkıyı henüz dinlemedim, o kitabı da yazarını da tanımıyorum. Resimle mi ilgileniyorum dedin. Müthişsin, sanat dallarının güzeller güzelidir resim bence. Süleyman'ın deyişiyle "âlâ!".( Biliyorum Türkçe'de şapka kaldırıldı ama o duyguyu vermem lazımdı, Süleyman nasıl karizmatik söylüyorsa ben de o kadar 'karizmatik' zihninde canlansın isterim:D.)
Gerçi çenemdeki yetenek(!) elimde yok. Yazarım ama güzel çizemem. Senin için bir çöp adam çizebilirim tabi ;). Şaka bir yana kreş çocuğu gibi çöp adam çizmesem de senin kadar yetenekli değilimdir, arkadaşım.
Bu arada... Benim hakkımda bir şeyler öğrendin mi, yeterince açık bahsetmiyor gibi hissediyorum kendimden. Düşünsene her şeyi bir çırpıda anlatırsam bir iki gün sonra sohbet edecek ne kalır ki? O yüzden sabredelim. Çok sabırlı olduğunu duymuştum, kanıtla :D!
Neyse neyse... Konuşmayı şöyle bir 'mani' ile sonlandıralım.
Bir arkadaşın var senin.
Geveze mi geveze dersin.
Aslında melek gibidir :)
Bu yazı da burada bitsin!

Yazının anafikri: B. resim çizme ve mani yazma özürlü, bunu görmezden geliver gitsin B-).

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder